HOW TO BE EMO

  1. درک آنچه ایمو emo است. ایمو emo تا به معانی بسیاری است. تعریف درست این است که ایمو emo ژانر موسیقی (کوتاه برای هاردکور احساسی) ، ژانر زیر از پانک هاردکور است. در این حال ، دیگران در نظر آن را تنها یک راه کوتاه به تلفن کسی احساسی ، اگر چه آنها درست نیست. همچنین “ایمو emo’ مد ، راه پانسمان و بیان خود را از طریق لباس و را تشکیل می دهند. در حال ایمو emo بودن شما است. اگر شما کپی emos دیگر ، آن را واقعی شما نیست. این باعث می شود شما مانند یک تقلبی یا ‘وانمود کن’ نگاه. شما باید درک کنند که شما مجبور نیستید برای انجام هر چیزی را به طور خاص به ایمو emo. با این حال ، کسانی هستند که معتقدند ایمو emo است در شیوه زندگی را انتخاب کنید و به زندگی خود راه ایمو emo وجود دارد. برخی ایمو emo معتقدند قوانین را که ایمو emo وجود دارد. اصطلاح درست برای آنچه که به طور کلی به عنوان “ایمو emo” در نظر گرفته صحنه (با وجود رنگ های تیره تر و فقدان مشترک طرب افراطی) است. برای به خاطر سادگی ، با این حال ، ما از اصطلاح “ایمو emo” استفاده کنید.
  2. درک موسیقی ایمو emo. ایمو emo سبک موسیقی راک است. در زمان های اخیر ، بسیاری از باند پانک پاپ شده اند به اشتباه به عنوان ایمو emo یا هاردکور احساسی طبقه بندی می شود. گوش دادن به بسیاری از گروههای موسیقی ایمو emo ، و شاید حتی در نظر چیدن ابزار ، مانند باس یا گیتار. شما همچنین می تواند ویولن را به بازی را امتحان کنید ، و اگر شما سرمایه گذاری هم به اندازه کافی به آن ، آهنگ ایمو emo بر روی صدا ویولن فوق العاده شگفت انگیز. درامز نیز می تواند یک ابزار بسیار خوب است. شما حتی می توانید شعر و نوشتن به نوبه خود آنها را به آهنگ.
  3. خود را بیازمایید. سعی کنید گوش دادن به موسیقی ایمو emo. اگر شما علاقه این نوع موسیقی ، و بیرون آمدن تمایل به دانلود آهنگ پس از شما با این آلبوم انجام می شود ، شما احتمالا ایمو emo واقعی است. گرفتن ایمو emo درونی تمام موضوع پیدا کردن اگر شما آن را دارند یا نه. نمونه هایی از ایمو emo شامل Yage ، آماندا وودوارد ، سفر از بهار ، در آغوش گرفتن ، به خودم بدم ، تابستان هندی ، دختر خوشگل دوره ، انطاکیه ARROW ، و دوازده یک ساعت یک روشن کردن. ایمو emo است جریان اصلی نیست ، شما هر باند ایمو emo در رادیو و یا در تور تاب برداشته warped throats را نمی شنوند. گروههای موسیقی که صدای خود را به گیتار دست خاموش و اشعار عاطفی اختصاص داده شده باند مانند سیلوراستاین ، هاوثورن ارتفاعات ، مراسم تشییع جنازه برای دوستان ، Alesana ، فرار از سرنوشت و هنگامی که جرقه پرواز هستند.
  4. لباس مدل.
    لباس مدل. پس از شما را کشف کرده اند ایمو emo درونی خود را ، سعی کنید برای خرید یک کمد لباس جدید است. ایمو emo مد ریشه در هر دو پانک و گوت. پوشیدن شلوار جین تنگ ، پیراهن تنگ با آرم ایمو emo باند بر روی آنها ، نوک کمربند ، و قدیمی ، سیاه و پوشیده پایین یک جفت از کفش ورزشی. دختران می تواند از دامن سیاه یا قرمز با جوراب های راه راه یا ساق می پوشند. دامن پارچه پیچازی را با زنجیره ای نیز به یک جزء اصلی در مد ایمو emo. گرم پا قابل قبول نیز هست. برای لوازم جانبی ، خرید دستبند لاستیک سیاه و سفید یا نوک دستبند و گردنبند ایمو emo ، به دنبال ، مانند کسانی که با نارنجک و یا قلب شکسته بر روی آنها. rimmed عینک ، سیاه و ضخیم می شود غیر معمول هستند برای بچه ها یا دختر ایمو emo نه. همچنین ، راه راه و چکرز در فرهنگ ایمو emo بزرگ هستند. نگاهی به عنوان مثال از دیگران ایمو emo را ببینید در اطراف شما به عنوان الهام بخش است ، اما کپی نیست ، فقط چیزی که خود را انجام. همیشه وجود دارد ایمو emo امتیاز بیشتری در فروشگاه صرفه جویی اقدام به خرید ، نیز.
  5. مدل موهای ایمو emo.
    مدل موهای ایمو emo. رنگ آن سیاه یا قهوه ای با شاید برخی از رگه های بلوند و یا رنگ غیر طبیعی ، به خصوص در موی چتری. اگر شما یک دختر ، احتمالا شما ممکن است موهای خود را برای قطع به باب مانند مدل موهای بسیار کوتاه ، اما نگه داشتن موی چتری طولانی خود می خواهید ، را فرا گرفت و به شدت به یک طرف و چشم شما را پوشش. یا برای کسانی که موی بلند ، لایه های مختلف اندکی متلاطم و برجسته. برای یک مرد ، شما ممکن است تا پشت به سنبله می خواهید ، و پت پایین سمت جلو. شما همچنین می تواند موی چتری / حاشیه ای خود را رنگ رنگ سبک تر از بقیه از موهای خود را دریافت کنید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه باید موهای خود را با آهن صاف راست و استفاده از بسیاری از اسپری مو.
  6. نگرش. بسیاری از اوقات ، ایمو emo است با تلخ ، افسردگی ، نا امنی و رنجش همراه است. اما در هسته آن ، شما را می توان ایمو emo چون شما های حساس ، درونگرا ، متفکرانه ، و آرام. آیا نمی شود با صدای بلند و یا در صورت کسی ، تمرکز خود را در زندگی خود عاطفی.
  7. به یاد داشته باشید ایمو emo هستند مردم بیش از حد! آیا نمی شود همه عبوس اگر هر کسی امکان دارد از شما سرگرم کننده! به خاطر بسپار شما هنوز هم یک فرد است.

 



نظرات شما عزیزان:

sun
ساعت11:38---26 شهريور 1390
پاسخ:mamnoon

مرضیه
ساعت17:11---17 شهريور 1390
سلام عسیسم...میسی لینکی عزیز.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,ساعت 2:18 PM نويسنده EMOgiRL |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');